En underbar lördag!!!

Ja denna dagen har varit jätterolig =)
Först en sväng i stallet med lilla mamma på morgonen.
Kan va riktigt skönt att gå där och strosa när man e två.

Sen åkte jag, syss och Lycke ner till "stora" Marrrrkarrryd ;)
Kollade när Malin hoppade med Hippi,
dom va jätteduktiga!! =D
Sen va det dags för bio! Vågar knapt säga vilken film vi tittade på hihi..
Okej jag säger väl de då... "Trassel" =D
En tecknad film, men verkligen jätterolig och värd att se om man e lite barnslig som vi ;)
Efter bion blev de lite friterad kyckling och ris på kinavis ;)
Och tillsist en liten spelrunda och kaffe hemma hos Malin.
Måste säga att GTA är ett ganska kasst spel utan poäng hihi...
Tack tjejer för en underbar kväll!!!! =D


Kommentarer
Postat av: Luddesyster

jag tyckte spelet var roligt!Men jag var verkligen helt värdelös på det.Men det är kul att spöa folk!=D Mwohahahah!!!!!!

2011-03-09 @ 14:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu