Lite ditten och datten

Idag känns det som jag har hunnit med en hel del faktiskt.

Min lilla kisse har varit hos veterinären och blivit kastrerad.


Och även hunden har varit där och fått en väldigt vacker tratt runt halsen,
så nu kanske såret på örat kan få läka ifred!


Sen har systeryster och jag varit ute på en liten ridtur med Bamse och Disco.
Typ bara skritt för vi fick hålla oss till asfaltsvägen pga isen.


Blev riktigt förbannad på några ungar oxå!!!
Dom åkte förbi oss i en liten skolbuss och när dom är precis jämte
så kastar dom ut en Red Bull burk mot oss när vi rider!!!!
Hästarna reagerade inte som tur va, men tänk om dom hade fått panik!
Blir så jäkla arg när jag tänker på vad som kunde hänt,
va tänkte ungarna med!!!
Funderar allvarligt på att ringa taxibolaget och fråga vilka som åkte buss vid den tiden
och ta kontakt med föräldrarna.
Tycker att det är riktigt dåligt att man kastar saker efter hästarna,
man tänker verkligen inte på konsekvenserna då!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu