Fina Hästen =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så söt :D



Sv:

Det är samma sak här.

Jag rider ju inte min, för hon är inte inriden ännu.

Hon är stadig osv på isen som är, hon går försiktigt fram och tänker efter när hon sätter ner fötterna.



Halkar hon stannar hon upp, tar ett kliv till.

Man kan inte dra henne framåt, för då stannar hon o vägrar gå.

I protest för att hon blir tvingad att gå fortare fast hon inte kan.



Så fort vi kom ut i hagen idag o gick lite på snön öka hon bjudningen och gick på jätte bra.

Så märks att hon inte alls gillar o gå på isen.



Hellre lite extra vila då. :)

Än sträckningar, eller gå omkull eller annat otäckt.

2011-01-17 @ 14:53:26
Postat av: Erika

PS:

Det var inte meningen att kommentaren innan skulle vara anonym.

Är så van att det kommer upp automatiskt namn, mejl adress & blogg adress.



Sparar alltid de i "kom ihåg mig" när jag kommenterat någon,s blogg.

men missade de denna gång. ;)

2011-01-17 @ 14:54:52
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: tina

vi funderar på gummigolv eller matta som vi har nu, klinker går bort för att de är trappa, vill ju inte barnen ska ramla o slå sig hårt, o laminat är inget vidare o ha i hallen:/



sicken sötnos du har:) riktigt snygg o titta på:)

2011-01-17 @ 16:10:21
URL: http://kristinaronn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu