Hundra år sedan..

... man bloggade sist känns det som.
Hinns inte alltid med ( eller prioriteras inte kanske man ska säga ).
Men allt e som vanligt..
Jag rider och jobbar och försöker vara social också ;)
Hade verkligen behövt fler timmar på dygnet ibland!!
Men de e ju skönt att man har att göra iaf! =D

Igår va jag och tog en fika med Malin, passade på när hon hade lite middagsrast.
Supermysigt och måste verkligen göras om =)
Och jag kan ju starkt rekommendera PÄRONbiskvier!!! MUMS!!!!
Hmm.. kanske skulle åka ut och köpa upp ett litet lager hihi ;)

Och idag har jag tagit tag i lite av varje som skulle göras.
Ska snart åka och hämta fler droppar till Donnas ögon.
Sen bär det av mot Torpa ikväll. Hoppträning står på schemat.
Ska bli riktigt skoj, hoppas jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu