Skriver alldeles för sällan ju!!!

Men ibland hinns de helt enkelt inte med =)

Idag har jag iaf haft en lång mysig dag med hästarna!
Ridit både Disco och Bamse i Torpa.
Blev svettigt för min del, och lite för dom oxå minsann ;)
Fick minsann känna på lite ordentlig trav på Bamse idag,
och min tanke blev genast: HUR ska jag nånsin kunna sitta ner i den traven!!
Hmm tur man inte siktar på att tävla inom dressyren iaf,
för då hade jag nog fått fuska med karlssons klister HAHAHA ;)

Sen har jag pysslat och fejat hemma i Trollestorp oxå.
Donna har äntligen fått flytta tillbaka till sin egna box,
nu e de ju ingen stor Bamse som måste sno den för henne =)
Blir hon nog helnöjd med tror jag!

Nähä nu ska jag börja på lite middag.
Sen får jag en hel härlig kväll för mig själv för Martin ska på hockey.


Kommentarer
Postat av: Linda

För dom tycker inte hon har tillräckligt mycket potensial i hoppningen, men jag sa från början att hon inte är någon ren hopphäst utan en dressyr häst med kapacitet för LA i hoppningen i dagsläget med tanke på ålder osv. Så ah, fick veta att dom tävlat o grejer när hon varit borta med oh d e hon inte ens i kondis för :( . men men..

2011-01-14 @ 18:19:48
URL: http://sutekidayo.blogg.se/
Postat av: Linda

ah man kan ju börja undra :o har haft annons ute igen, så skrev ja klart och tydligt till dressyr ryttare som max har ambitioner för LA i hoppning och någon nära norrköping. men nu har folk hört av sig från typ häcklefjäll ochmassa hopp ryttare iaf, blir fan vansinnig >_< ska man behöva skriva ni som är hoppryttare och bor långt ifrån hör fan inte av er för dom ska fatta? :O

2011-01-14 @ 18:38:19
URL: http://sutekidayo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu