En liten text oxå ;)

Det har varit en lång måndag och jag har minsann inte fått mycket vettigt gjort!
I morse blev det en liten ridtur med min älskade Donna =)
Vovven fick följa med och springa av sig lite oxå,
vilket verkade uppskattas haha!!
Dock inte så mycket av mig då han dök ner i vartenda dike på rundan,
vare sig det va rent eller INTE!!! =p

Vi har oxå varit hos de andra kusarna på sommarbetet idag.
Emelies lilla Conny har äntligen flyttat dit och gör Winni och Mezcal sällskap!
Blev inget ridande där tyvärr,
men dom sprang nog av sig en hel del i hagen kändes det som ;)

Annars har jag mest plockat och fixat i huset hela dan.
Golvet e lagt däruppe och listerna tar sig hihi =)
Imon ska jag lägga energin på att röja undan allt skräp som blir!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu