Lite päls fattigare...

Minsann om jag inte lyckats klippa både Donna och Loopie nu!
Till min stora förvåning va Loopie helt lugn,
okej inte de snyggaste vid öronen kanske då hihi ;)
Men brydde sig inte ett skvatt annars om den högljudda maskinen,
duktig häst!! =)
<3 Lilla Donna va som vanligt jätteduktig <3
Fast kanske lite mer intresserad av att komma in till maten i boxen än att bli klippt ;)



Blev en lång kväll i stallet idag,
men det behövdes efter de två senaste evighetslånga jobbdagarna.
Missförstå mig inte,
jag trivs toppen på mitt jobb,
men visst e de skönt att va ledig oxå =)
Imon blir de en kort dag iaf, så ska passa på att ta en ridtur minsann!

Nu ska jag återgå till "Veckans brott" och Leif GW Persson!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Men åhhh! Jag tror vi fick tag i världens bästa hingst!!!:) stolt hönsmamma Tänka sig likksom, inte gjord nånting med på tio år och sen bara låter sig bli klippt bara sådär:D Bästa Loopie <3

2011-11-23 @ 09:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu