Härliga Fredag!!

Ja då va de fredag och snart tar de flesta helgledigt.
Själv ska jag in och jobba en liten sväng ikväll och imorgon dag.
Imorgon kväll står de grillning på schemat = MUMS!
På söndag sen har jag troligtvis lyckats övertyga Lycke att ta en tur på Donna.
Ser fram emot detta och kameran ska va laddad =)

Har hunnit med att rensa lite i landen idag, blir väl till att ta resten imon.
Så härligt när de blir vårfint,
synd bara att ogräs återkommer så snabbt!!

Hästarna mår bara bra.
Loopie han är supernöjd nu när Kims fina Tara kommit upp högbrunstig =)
Hoppas på ett fint litet föl där också till nästa vår!

Och de där filmerna jag lovat...
....hmm...
låt oss säga att dom är på gång iaf ;)


Kommentarer
Postat av: Josefin

Hej!
Jagf satt o googlade lite på min gamla häst och hittade din blogg. Vore jättekul att höra hur Winnie mår och ser att du tagit föl på henne. Hör görna av dig på min mail.
Hälsningar josefin

2013-07-10 @ 07:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu